1959 |
در سال 1959 کارخانه تاسیس شد و در نوامبر 1963 کار این کارخانه شروع شد. |
1974 |
در سال 1974 ساخت لاستیک رادیال سیمی را در سری 82 در تایوان شروع کرد. |
1976 |
در سال 1976 بدنه لاستیک t-28 انجام شد و در سال 1977 سری لاستیک های 70 شروع به کار کرد. |
1979 |
در سال 79 بدنه لاستیک های t-33 آماده شد و در سال 1980 شروع به ساخت لاستیک های اتوبوسی و کامیونی کرد. |
1984 |
در سال 1984 بهترین کیفیت لاستیک را بدست آوردند توسط R.O.C |
1987 |
در سال 1987 استاندارد Q1 را از شرکت ماشین سازی Ford دریافت کرد. |
1990 |
در سال 1990 Hsing-fung ساخت لاستیک رادیال را برای ماشین های سواری شروع کرد. |
1991 |
در سال 1991 موفق به دریافت Emark از استاندارد اروپا شد. |
1992 |
در سال 1992 شروع به ساخت سری 60 لاستیک های رادیال برای ماشین های سواری و dedan کرد. |
1994 |
1994 دریافت ISO از DNV به خاطر کیفیت کالا و تائیدیه از کمیته بازرسی کالا |
1995 |
در سال 1995 سیستم نگهداری کامل با بهروری معرفی شد و در آوریل همان سال لاستیک های تمام فصل رادیال برای Sedam انجام شد و در دسامبر همان سال Hsin-fung تائیدیه از شرکت Ford را گرفت. |
1996 |
در آوریل 1996 شروع به ساخت لاستیک های سری So/55 برای ماشین های 4wD را انجام داد. |
1997 |
در ژانویه 1997 شروع به ساخت لاستیک های با صدای کمتر برای زمستان کرد و در اکتبر همان سال موفق به دریافت Ems ISO-14001 از Dnv شد و در فوریه همان سال در منطقه آزاد Zhangjiaghang ساخته شد. |
1998 |
در سال 1998 موفق به دریافت QS-9000 از DNV شد. |
1999 |
در اگوست 1999 شروع به ساخت 17" برشی نما شد در سری 40/45 |
2001 |
در اگوست 2001 موفق به ساخت "18 PCR Z Speed شد.در اکتبر همان سال موفق به دریافت ISO/TS 16949 شد. |
2001 |
|
2002 |
در اگوست سال 2002 موفق به ساخت لاستیکهای با سرعت بسیار بالا شد.در اکتبر همان سال موفق به ساخت لاستیک های رادیال R.O.S ماشینهای ارتشی Speed y pcr شد. |
2002 |
|
2003 |
در جولای 2003 موفق به ساخت لاستیک های "20 برای SUV شد.تولید "20/"19 Y Speed سزی 30/35 با صدای بسیار کم در اگوست فروش به 121/520/000 نقدا رسید و در اگوست این مبلغ به 2/608/200/000 رسید.البته درسپمتامبر تولید تایر PCR در Zhangjiangang شروع شدو استاندارد 3C را بدست آورد. |
2004 |
در سال 2004 تولید سری "16/"15 در چین آغاز به کار کرد و سایز "20/"19 تحت سری Y30 در دسامبر به تولید رسید. |
2005 |
درآمد نانکن به 60 میلیون دلار در نانکن چین رسید و در سپتامبر همان سال موفق به دریافت RDW به خاطر صدای کم لاستیک شد. |
2006 |
در آوریل 2006 موفق به ساخت نامتقارن طرح AS-1 شد.تولید موفق SN-1 بی لایه زمستانی مخصوصا Hokkaido شد و در سپتامبر وارد بازار شد.سرمایه گذاری بیشتر در همان سال صورت گرفت که رقم به 3/592/280/000 USD رسید.تولید رسمی SUV برای سایزهای "24-"20 رسما در نانکن Zhangjiagang در اکتبر همان سال |