1959 در سال 1959 کارخانه تاسیس شد و در نوامبر 1963 کار این کارخانه شروع شد.
1974 در سال 1974 ساخت لاستیک رادیال سیمی را در سری 82 در تایوان شروع کرد.
1976 در سال 1976 بدنه لاستیک t-28 انجام شد و در سال 1977 سری لاستیک های 70 شروع به کار کرد.
1979 در سال 79 بدنه لاستیک های t-33 آماده شد و در سال 1980 شروع به ساخت لاستیک های اتوبوسی و کامیونی کرد.
1984 در سال 1984 بهترین کیفیت لاستیک را بدست آوردند توسط R.O.C
1987 در سال 1987 استاندارد Q1 را از شرکت ماشین سازی Ford دریافت کرد.
1990 در سال 1990 Hsing-fung ساخت لاستیک رادیال را برای ماشین های سواری شروع کرد.
1991 در سال 1991 موفق به دریافت Emark از استاندارد اروپا شد.
1992 در سال 1992 شروع به ساخت سری 60 لاستیک های رادیال برای ماشین های سواری و dedan کرد.
1994 1994 دریافت ISO از DNV به خاطر کیفیت کالا و تائیدیه از کمیته بازرسی کالا
1995 در سال 1995 سیستم نگهداری کامل با بهروری معرفی شد و در آوریل همان سال لاستیک های تمام فصل رادیال برای Sedam انجام شد و در دسامبر همان سال Hsin-fung تائیدیه از شرکت Ford را گرفت.
1996 در آوریل 1996 شروع به ساخت لاستیک های سری So/55 برای ماشین های 4wD را انجام داد.
1997 در ژانویه 1997 شروع به ساخت لاستیک های با صدای کمتر برای زمستان کرد و در اکتبر همان سال موفق به دریافت Ems ISO-14001 از Dnv شد و در فوریه همان سال در منطقه آزاد Zhangjiaghang ساخته شد.
1998 در سال 1998 موفق به دریافت QS-9000 از DNV شد.
1999 در اگوست 1999 شروع به ساخت 17" برشی نما شد در سری 40/45
2001 در اگوست 2001 موفق به ساخت "18 PCR Z Speed شد.در اکتبر همان سال موفق به دریافت ISO/TS 16949 شد.
2001   
2002 در اگوست سال 2002 موفق به ساخت لاستیکهای با سرعت بسیار بالا شد.در اکتبر همان سال موفق به ساخت لاستیک های رادیال R.O.S ماشینهای ارتشی Speed y pcr شد.
2002  
2003 در جولای 2003 موفق به ساخت لاستیک های "20 برای SUV شد.تولید "20/"19 Y Speed سزی 30/35 با صدای بسیار کم در اگوست فروش به 121/520/000 نقدا رسید و در اگوست این مبلغ به 2/608/200/000 رسید.البته درسپمتامبر تولید تایر PCR در Zhangjiangang شروع شدو استاندارد 3C را بدست آورد.
2004 در سال 2004 تولید سری "16/"15 در چین آغاز به کار کرد و سایز "20/"19 تحت سری Y30 در دسامبر به تولید رسید.
2005 درآمد نانکن به 60 میلیون دلار در نانکن چین رسید و در سپتامبر همان سال موفق به دریافت RDW به خاطر صدای کم لاستیک شد.
2006 در آوریل 2006 موفق به ساخت نامتقارن طرح AS-1 شد.تولید موفق SN-1 بی لایه زمستانی مخصوصا Hokkaido شد و در سپتامبر وارد بازار شد.سرمایه گذاری بیشتر در همان سال صورت گرفت که رقم به 3/592/280/000 USD رسید.تولید رسمی SUV برای سایزهای "24-"20 رسما در نانکن Zhangjiagang در اکتبر همان سال